Zimní sezóna 2013/14
Kde mám vlastně začít. Během této zimní sezóny se odehrálo tolik věcí,
že sám se v tom už začínám ztrácet. Určitě začnu naší tradiční zimní
sezónou RC aut 1:10 DTM aneb TC. Začalo to tím, že jsem dostal veškeré
nové vybavení. RC souprava Hitec Aurora 9X - ano opravdu jezdím leteckou
soupravu s auty. Výborný nový rychlý přenos dat. V každé zatáčce či
"vláčku", když jedeme auto na auto, cítím rychlý přenos reakcí z kniplů
přímo do modelu. Nemohu si vynachválit. To jsem ještě neřekl, že si mohu nastavit i některé vychytávky, které normální automobilová
vysílačka nenabízí. No, letecký modelář, to se pozná :). Tímto
chci poděkovat firmě Pelikán za celozimní spolupráci na všech závodech.
První dva závody jsem odjel s podvozkem CSO. Já a táta jsme si každý
postavil svůj speciál, který nám věnoval náš
kolega z KaKoJaMa týmu Standa Mrázek. Velké a upřímné dík Stando. Táta
si auto stále nemůže vynachválit. Po dvou závodech jsem dostal nabídku, která
se neodmítá. Profimodel s.r.o. Domanský mi nabídla podvozek Serpent a
pozici týmového pilota. Kdybych měl popisovat naše týmové
vyjížďky na různé závody např. DHI Dánsko nebo MČR, tak bych napsal
ještě delší sloh než-li teď. Základ je mít super
tým a zázemí. To kdybych neměl od kluků z Profimodelu, tak bych nebyl
tolik úspěšný. Byla to moje první sezóna s tímto novým profi podvozkem. Co se týče motoru a reglu v autě, tak upřímně, to jsem
měnil jako ponožky, protože než pilot najde to přesné vybavení co mu
vyhovuje, tak to nějaký ten závod trvá a vyzkouší mnoho variant. Závěrem
o závodech. Byl jsem na zahraničních a hlavně domácích závodech. Ve
světě je to o 100% lepší, co si budeme povídat, ale doma je doma. Trochu
mě mrzí, že na českých závodech se těm nejlepším při vyhlašování
výsledků už nedávají poháry jako to bylo za doby, kdy mi bylo asi 10let
a já bral jeden pohár za druhým (hlavně za juniory). Teď je vše tak
vyrovnané a být v TOP10 je obtížné, ale když se tam pilot dostane, tak
alespoň dostane plaketku, to cením. Letos jsem byl mužem čtvrtých míst a i v celkovém pořadí jsem
obsadil krásné čtvrté místo v Open Challenge. Závodní adrenalin jsem si prožil
celou zimu a takové zážitky mi nikdo zas nevezme. Chystám se v létě na buggy 1:8, ale to zas jindy.
Určitě jste všichni zaznamenali dobu coptrů. Ano, šel jsem z dobou a taky jedno monstrum mám. Mám možnost spolupracovat s profesionální firmou Telink s.r.o., kde se zabýváme nejen EPP modely, ale v současné době hlavně těmito potvůrkami, které mají nějak moc motorů, reglů, řídí to GPS, má to snad už každý druhý, více starostí s ÚCL a tak podobně. Můj názor modeláře je, že si radši vezmu do ruky T-rex 500 pro polétání, ale názor uživatele pro fotografii a film, tak výborná věc, která na trh přišla. Nemohu si vynachválit. Navázal jsem spolupráci také s lesnickou fakultou. Česká zemědělská univerzita v Praze je velkou součástí různých projektů. Jsem velice rád za jejich oslovení a spolupráci s tímto výzkumným týmem. Jediné co mi tam ještě chybí je větší spolupráce se studentkami, ale to napravíme v blízké době. Na závěr mého slohu. Čím jsem starší, tím více zjišťuji, že modely jsou součástí mého života. Času je strašně málo, vzdělávání, práce, podnikání a do toho akční koníček modely. Dá se to stihnout, ale jsme v jednom kole a tímto chci také poděkovat celému mému osobnímu týmu JarolímekTeam (hostesky, catering atd.) DÍKY moc za výdrž! Hurá do letní sezóny 2014 s naší krasavicí SU 29 a 5D mechanikem Jiřím Jarolímkem st. |
Video z jednoho závodů - ZDE
Závodní tempo!!! Adrenalin stříká i ušima :)
Příprava před každým závodem.
Závody s buggy 1:10. Trochu ty skokánky a něco jiného než normální TC.
Mistroství České republiky.
Závod v Dánsku. DHI Cup.
Mega závod.
Dánsko DHI Cup 2014.
Evropský Serpent Team
Letos jsem byl mužem čtvrtých míst a i v celkovém pořadí jsem obsadil krásné čtvrté místo v Open Challenge.
Zálet letounu Maja České zemědělské univerzity.
DJI F550.
ZŠ Jílovská v Praze 4.