Zimní sezóna 2013/14

Kde mám vlastně začít. Během této zimní sezóny se odehrálo tolik věcí, že sám se v tom už začínám ztrácet. Určitě začnu naší tradiční zimní sezónou RC aut 1:10 DTM aneb TC. Začalo to tím, že jsem dostal veškeré nové vybavení. RC souprava Hitec Aurora 9X - ano opravdu jezdím leteckou soupravu s auty. Výborný nový rychlý přenos dat. V každé zatáčce či "vláčku", když jedeme auto na auto, cítím rychlý přenos reakcí z kniplů přímo do modelu. Nemohu si vynachválit. To jsem ještě neřekl, že si mohu nastavit i některé vychytávky, které normální automobilová vysílačka nenabízí. No, letecký modelář, to se pozná :). Tímto chci poděkovat firmě Pelikán za celozimní spolupráci na všech závodech. První dva závody jsem odjel s podvozkem CSO. Já a táta jsme si každý postavil svůj speciál, který nám věnoval náš kolega z KaKoJaMa týmu Standa Mrázek. Velké a upřímné dík Stando. Táta si auto stále nemůže vynachválit. Po dvou závodech jsem dostal nabídku, která se neodmítá. Profimodel s.r.o. Domanský mi nabídla podvozek Serpent a pozici týmového pilota. Kdybych měl popisovat naše týmové vyjížďky na různé závody např. DHI Dánsko nebo MČR, tak bych napsal ještě delší sloh než-li teď. Základ je mít super tým a zázemí. To kdybych neměl od kluků z Profimodelu, tak bych nebyl tolik úspěšný. Byla to moje první sezóna s tímto novým profi podvozkem. Co se týče motoru a reglu v autě, tak upřímně, to jsem měnil jako ponožky, protože než pilot najde to přesné vybavení co mu vyhovuje, tak to nějaký ten závod trvá a vyzkouší mnoho variant. Závěrem o závodech. Byl jsem na zahraničních a hlavně domácích závodech. Ve světě je to o 100% lepší, co si budeme povídat, ale doma je doma. Trochu mě mrzí, že na českých závodech se těm nejlepším při vyhlašování výsledků už nedávají poháry jako to bylo za doby, kdy mi bylo asi 10let a já bral jeden pohár za druhým (hlavně za juniory). Teď je vše tak vyrovnané a být v TOP10 je obtížné, ale když se tam pilot dostane, tak alespoň dostane plaketku, to cením. Letos jsem byl mužem čtvrtých míst a i v celkovém pořadí jsem obsadil krásné čtvrté místo v Open Challenge. Závodní adrenalin jsem si prožil celou zimu a takové zážitky mi nikdo zas nevezme. Chystám se v létě na buggy 1:8, ale to zas jindy.

Určitě jste všichni zaznamenali dobu coptrů. Ano, šel jsem z dobou a taky jedno monstrum mám. Mám možnost spolupracovat s profesionální firmou Telink s.r.o., kde se zabýváme nejen EPP modely, ale v současné době hlavně těmito potvůrkami, které mají nějak moc motorů, reglů, řídí to GPS, má to snad už každý druhý, více starostí s ÚCL a tak podobně. Můj názor modeláře je, že si radši vezmu do ruky T-rex 500 pro polétání, ale názor uživatele pro fotografii a film, tak výborná věc, která na trh přišla. Nemohu si vynachválit.

Navázal jsem spolupráci také s lesnickou fakultou. Česká zemědělská univerzita v Praze je velkou součástí různých projektů. Jsem velice rád za jejich oslovení a spolupráci s tímto výzkumným týmem. Jediné co mi tam ještě chybí je větší spolupráce se studentkami, ale to napravíme v blízké době.

Na závěr mého slohu. Čím jsem starší, tím více zjišťuji, že modely jsou součástí mého života. Času je strašně málo, vzdělávání, práce, podnikání a do toho akční koníček modely. Dá se to stihnout, ale jsme v jednom kole a tímto chci také poděkovat celému mému osobnímu týmu JarolímekTeam (hostesky, catering atd.) DÍKY moc za výdrž! Hurá do letní sezóny 2014 s naší krasavicí SU 29 a 5D mechanikem Jiřím Jarolímkem st.

Video z jednoho závodů - ZDE

Závodní tempo!!! Adrenalin stříká i ušima :)

Příprava před každým závodem.

Závody s buggy 1:10. Trochu ty skokánky a něco jiného než normální TC.

Mistroství České republiky.

Závod v Dánsku. DHI Cup.

Mega závod.

Dánsko DHI Cup 2014.

Evropský Serpent Team

Letos jsem byl mužem čtvrtých míst a i v celkovém pořadí jsem obsadil krásné čtvrté místo v Open Challenge.

Zálet letounu Maja České zemědělské univerzity.

DJI F550.

ZŠ Jílovská v Praze 4.

ZPĚT

www.JarolimekJirka.cz